nem baba, pizza...

2016. november 21. 12:27 - Zsazsa1989

Duci ruhát, de honnan...?

sunsetdress.jpg

 

 

Ha Ti is duci kislányként kezdtétek a nagylányos vásárlások szenvedéseit, akkor biztosan ismerős a szituáció, amit elmesélek.

 

Én sosem voltam vékony, már gyerekkoromban is nehézséget jelentett a ruhavásárlás. Derékban kellett a nagyobb méret, de hosszúságban egy félembernyit kellett levágni mondjuk a nadrágokról :) Ez azonban bőven eltörpül anyáink félszeg kérdése mellett az eladó felé: a kislánynak keresek nadrágot, van a méretében? Ami pedig még ennél is rosszabb, az az eladó lesajnáló tekintete. Talán épp ezek a tapasztalások vezettek ahhoz, hogy egyszerűen utálom ha hozzám szólnak egy üzletben, mert semmi szükségem az elutasításra, inkább rájövök én, hogy a magamfajta gyönyörgombócnak itt nem terem megfelelő csomagolópapír… :)

 

Aztán jött az internet… Meg jöttek a turik. És a világ megváltozott. :) Tudom, hogy sokan bátortalanul álltok az internetes ruhavásárláshoz, de én nagy rajongója vagyok. Egyetlen egy dolog a titok. Mérni kell. Rengeteg lehetőségünk van, jó áron vásárolni, csak válogatni kell. Én már a haladó kategóriába gondolom magam, mert merek külföldről is vásárolni, de ha előbb itthon próbálkoznál, akkor ezeket a felületeket ajánlom jó szívvel:

 

 

Vatera

 

Habár herótom van a „trendi” „szuper divatos” „fiatalosan is csinosan” és a „ennél szebbet nem találsz” marketing dumáktól amikkel az egyszerű halandók próbálkoznak a termékeik eladásakor, de ha ezen túlteszed magad akkor szuper cuccokat tudsz kifogni, nagyon jó áron. Ehhez csak türelem, és a megfelelő kulcsszavak kellenek. Na meg valóban a mérőszalag, amit muszáj használnod mert a ruhába írt méret tudod, hogy sokszor csalóka. Ebben az esetben, és persze a többiben is azonban fontos, hogy ne szakadj el a valóságtól. Én általában abba a hibába esek, hogy úgy megörülök egy ruhadarabnak, hogy milyen nagy méretben kapható, hogy sajnos túlvállalom magam. Így lettem egy büszke tulajdonosa a napokban egy 58-as velúrbőr blézernek, ami az 52-es kis testemen úgy lóg mint tehénen a gatya :)

 

 

Facebook

 

Én nagyon kedvelem a Facebookos csoportokat. Ma már rengeteg embernek ott a net a telefonján, azonnal lehet üzenetet váltani, plusz képet kérni, egyeztetni a részleteket. Az én vásárlásaim során nekem ezek a csoportok váltak be:

 

https://www.facebook.com/groups/1410775295814240/?ref=group_browse_new

 

https://www.facebook.com/groups/608589769183480/?ref=group_browse_new

 

https://www.facebook.com/groups/moletti.ruhazat/?ref=group_browse_new

 

https://www.facebook.com/groups/divatbarlang/?ref=group_browse_new

 

 

Külföldi oldalak

 

Mi családilag nagy netes vásárlók vagyunk, pl. a Tesco nagy bevásárlást is minden hónapban a neten csinálom. Egyértelmű hát, hogy ha mondjuk elektronikai vagy egyéb élvezeti dologra van szükségünk akkor az első dolgunk a kedvenc webáruházak meglátogatása. Az Ebay-t kb 3 éve használjuk aktívan, még soha semmi problémánk nem volt a dologgal, sőt, ha esetleg egy termék nem úgy érkezett ahogy mi azt szerettük volna, akkor nagyon készségesen segítettek. Nagy előnye ennek a webáruháznak, és pl. a Wish felületének is, hogy rengetegszer nincs postaköltség. Akár Kínából is rendelhetsz, ha international free shipping-es a szajré, akkor egy filléredbe sem kerül pluszban. Az elmúlt hetekben ismerkedek egy új oldallal, ami meglepően olcsó, nagy a választék plus size ruhákból, és egy egyszerű Facebookos regisztrációt, illetve egy csoportba belépést követően ők is ingyenes szállítással kecsegtetnek. Az innen rendelt ruhám még nem érkezett meg, de nagyjából 3600 Ft-ért fogok – remélhetőleg – hozzájutni ehhez a csodához 54-es méretben:

 

http://www.dresslily.com/plus-size-asymmetric-christmas-dress-product1795228.htm

 

 

Nadrág

 

Ez kemény meló belátom. Én eddig még csak cicanacit, illetve bő nyári nadrágokat vásároltam a neten, ebben elég félénk vagyok, mert ahogy a blogom címe is mutatja, én a pocakos lányok táborát erősítem :) Viszont ami nálam eddig szuper toplistás befutó vásárlós oldal az a következő:

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.754575291310833&type=1

 

 

Meséljetek a Ti tapasztalataitokról, hátha Nektek köszönhetően találom meg az új kedvenc ruhadarabom. Remélem én is segítettem egy picit :)

 

Zsuzsi

 

 

fotó: http://thecurvyfashionista.com

komment
nem baba, pizza...
süti beállítások módosítása