nem baba, pizza...

2016. november 15. 15:50 - Zsazsa1989

A méret a lényeg?

20443c903edc35ab519788b326edba13.jpg

 

 

A napokban sokat gondolkoztam valamin. Megkeresett egy ismerősöm egy témával, amiről szeretné, ha megkérdeznélek Titeket, és ahogy az első bejegyzésemben is írtam, legyünk egymás tanácsadói. Érdekel a véleményetek :)

 

Most kivételesen nem a „hogyan fogadna el engem egy férfi, ha ilyen duci vagyok” problémakörrel foglalkozunk, hanem pont az ellenkezőjével. Hogyan fogadjak el egy férfit, aki sokkal kisebb nálam?!

 

Kedves barátnőm a következő levelet írta nekem:

 

A párommal már egy jó ideje együtt vagyunk, de nagyon bonyolult kapcsolati okokból még nem vállaltuk fel egymást nyilvánosan. Túllendülve a kezdeti félelmeimen, hogy összenyomom, vagy úristen mit szól ha meglát meztelenül… mostanában sokkal jobban aggódom amiatt, hogy mit szólnak mások. Ha felvállaljuk egymást a barátok, a családok előtt, akkor vajon megkapjuk-e, hogy mekkora a különbség köztünk? Vagy hogy normális-e hogy azon gondolkodom, hogy a méret ennyire fontos dolog lenne, hogy befolyásolja az érzéseinket?”

 

Hogy besegítsek a kérdezőnknek hozzáfűzöm, hogy itt nem magasságról, hanem a szélességről van szó, nevezetesen a lány mondjuk súlyban kétszer akkora mint a fiú. Mit gondoltok Ti, akik akármilyen kapcsolatban éltek? Érdemes nekünk diszkriminálni egy srácot, amiért kisebb mint mi? Fontos annyira a külső, hogy befolyásolja az érzéseinket? Erre lennék kíváncsi!

 

Kezdem az én véleményemmel:

 

Kedves kérdező! Szerintem a szerelem sok mindent felülír, méreteket, kilométereket, életkor számokat mindenképp. Egy kapcsolat pedig kettőtökről szól. Ha Ti elfogadjátok egymást olyannak, amilyenek vagytok, akkor a többi vélemény nem is számít. Mindezek ellenére megértem a problémád, de szerintem nem a fiúval, hanem magaddal van bajod. Ha, ahogy írod is, jó ideje együtt vagytok, akkor biztosan működik közöttetek a kémia, és a srác is olyannak szeret amilyen vagy. Biztosan jogosan várja el ezt tőled viszont. Akármilyen nehéz is nekünk megtanulni, de erre az esetre is igaz a mondás: a vélemény egy segglyuk. Mindenkinek van, de senkit sem érdekel a másé. Hajrá!

 

Most Ti jöttök, mit mondanátok a lány problémájára?

 

Zs

 

komment
nem baba, pizza...
süti beállítások módosítása